söndag 27 juni 2010

Börja om




Jag har inte skrivit i min blogg på nästan 2 år. Vet inte riktigt varför jag slutade skriva. Det bara blev så. Men nu när jag inte bor hemma i Malmö längre tänkte jag att det kan vara en bra ide att börja skriva på nytt. Så att folk hemma kan följa med och ser vad jag har för mig till största delen i Norrköping eller på andra platser i Sverige och utlandet.

Nu under sommaren befinner jag mig till största delen i kära Malmö. Staden jag saknar så mycket alltid när jag är i från den. Spelar ingen roll var jag är 1 mil bort eller 700 mil bort jag saknar den lika mycket. Sedan jag flyttade till Norrköping har jag lärt mig hantera saknaden men i bland är den jobbig. Men som tur var har jag haft den turen i Norrköping att träffa dem mest underbara människorna och jag trivs grymt bra där uppe.


Men nu under sommaren passar jag på att spendera den mest tiden i Malmö så jag får en stor dos utav staden när jag är här. I dag har jag varit i västra hamnen men mina finaste tjejer Sofia och Emily. Grymt skönt att bara ligga och sola och slappa :) Hoppas solbrännan börjar komma snart. Så jag inte får en chock när jag kommer till Grekland i augusti med min fina :)

I morgon är det dags att börja jobba igen. Känns skönt att ha kom in i det så snabbt och det flyter på. Hoppas det gör det hela vägen tiden fram tills jag åker till min fina den 30 juli :)

Kärlek

Elise

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du skriver blogg igen! Ska bli kul att läsa ^^ Puss