söndag 23 oktober 2011

Klassfest/Klimax



Tre generationer av MAX<3

Gud va denna helgen har gått snabbt, tyckter precis det var fredag och man såg fram emot allt det roli som skulle hänga i helgen. I fredags hade vi klassfest med två olika förfester. Tjejerna träffades och hade en egen förfest medans killarna hade egen förfest på ett annat ställe. Under förfesterna skulle vi göra en tårta där vaderna kön skulle göra en tårta som skulle symbolisera de motsatta könet men inte det självklara man var tvungen att think outside the box liksom:) . Vi tjejer gjorde en tårta som liknade Justin Biver. Samt killarna hade gjort något som smakade liknande cheescake:) Alla fall det var en härlig kväll där majoriteten av klassen var med samt en del hemliga gäster. Kunde inte bli en bättre klassfest.









Sen igår var det dags för KLIMAX. För de som inte vet vad det är så är det en heldagsaktivitet för de nuvarande phesterier samt det gamla phesteristerna "patenterna". Vi i MAX och Memento MAX träffades på DK och hade en mysig förfest tillsammans. Så kul att träffa alla de gamla som man inte ser så ofta nu. Sen gick vi alla till Himpan för att ha lekar med alla andra phesteier. Det var 2 lekar sen var allt för många något berusade. Så det blev ganska mycket slappetid där ute men det var nice på sitt sätt. Sen försvann många väldigt snabbt från fältet ,så när jag skulle gå hem var det Emilie och David kvar så vi gick till Kungskebab. Sen efter ett tag hos Sofia så stack vi alla till trappan för sittningen. Hade trevligt sällskap men sittningen var inte så bra planerad som man hade förväntat sig men vad kan man kräva på KLIMAX ;). Sen försvann många igen så Emilie och jag gick till gripen för att se om det var någon rolig mellanfest, men det var det inte. Samt att jag hade börjat känna mig sjuk under dagen så jag stack hem redan vid 21.30.



Testade MementoMAX egen vodkablandning med turkispeppar ;)

Så dag sitter jag här med halsont snuvig och feber jätteroligt eller inte. Men nu får jag gå tillbaka till mitt essäskrivande som är sååååå roligt eller ........

Kärlek

Inga kommentarer: