tisdag 4 oktober 2011

Spårvagnen



Detta har varit en väldigt produktiv morgon. Har hunnit med att skriva klart båda mina ibu:er. Samt börjat skriva på min individuella uppgift i strategisk miljöledning. det brukar alltid gå bra med plugget om jag går upp vid 07.00-08.00 och sitter fram till lunch och bara råpluggar. Ska dag för lunch när min fina kommer hem sen är det dags att dra ner till gymmet senare i eftermiddag för att kunna träna lite kondition. Känner att denna dagen kunde inte börja bättre. Hoppas bara mitt packet med mina fina nya kläder kommer i dag samt boken till nästa veckas littsem så man kan börja läsa den och sluta stressa sig för det.

Frågan är om man ska gå ner till gymmet i det fina höstvädret eller ta spårvagnen. Har förälskat mig lite i att åka spårvagn sen jag flyttade från de centrala delarna av staden. Så lätt att ta sig över hela staden samt det ger en sådan gammaldags känsla som jag tycker om. Tycker det är synd att dem tog bort spårvagnen i Malmö, men den planerar kanske att ta tillbaka den och det röstar jag ett stor JA för.



ps. Nu är är det bara 3 veckor tills jag är nere och går runt i höstliga Malmö ds.

Kärlek

Elise

2 kommentarer:

Adrian sa...

Me love spårvagnar! det är omöjligt att inte göra det! :D

Elise sa...

Ja det är något jag saknar när jag inte är här :)