söndag 2 oktober 2011

Nytt försök


När mina vänner åkte väg på deras största resa någonsin för några år sedan skaffade jag en blog för att det skulle vara lätt för dem att se vad som hände hemma i Sverige. Då var den en vardaglig sysselsättning att skriva på blogen och förklarar hur kallt det var här hemma medans dem var i den soliga och hade det härligt. Men sen kom dem hem och sen dess har min blogg inte varit min första prioritet utan en någon anledning. Gjorde ett försökt förra året att börja skriva igen. Men det gick lite i graven. Men efter att en av mina närmsta vänner pikat en om att man bör börja blogga igen ett antal gånger ska jag ge det ett tredje försök.Tredje gången gilt är vad man brukar säga väl.

Sen förra gången jag blogade har det väl hänt en hel del. Då bodde jag i ett pyttelitet studentrum i Norrköping och hade distansförhållande med min pojkvän. Nu ca 15 månader senare. Sitter jag i en lägenhet som min och min finaste tillsammans. Samt nu är jag inne på mitt tredje år på miljövetarprogrammet och paniken för den verkliga världen som börjar tränger sig på. Men samtididgt är det spännande för man vet inte vad framtiden ger. Alla fall detta var första blogginlägget så nu ska jag försöka skriva några gånger i veckan alla fall.

Kärlek

Elise

ps: Sofia blir du glad nu :P ds

3 kommentarer:

Ulrika sa...

WEEIII! jag ska allt hålla koll på din blogg Elise ; )

Anna panna sa...

Jag med! :D

Sofia sa...

Jaaa!!! Nu blir jag glad! :D